Alla hatar dig för att du är sämst & fucked up

Hejhej :)

Fick IG i spanska ändå .. ;S Även fast hon sa att jag skulle få G, men hon hade tydligen inget att gå på så jag får väl kämpa med det nästa termin. Men spanska suger som ni alla vet att jag tycker så vi får väl se hur det går. Annars så var den en okej dag, vi gör ingenting på lektionerna så det är toppen. Tre jävla dagar kvar nu, sedan är det JULLOV. Dessutom taggar jag till spanien den 2/1 - 16/1 ! Ska bli super skönt, och slippa en vecka av skolan & komma från Sverige och alla dessa problem.




''Som du beter dig nu, vem har du blivit? Inte är du den killen som jag delade mitt liv med. Men skitsamma han är borta föralltid, ingenting att minnas bara att tiden var fantastisk. Jag saknar dig som fan men jag vet att det är slutet, försöker att se framåt men lever i nuet. Jag trodde du var en äkta, men vafan får man tillbaks? Ett stort jävla svek och din kärlek blev till hat. Trött på alla myter, sagan om lyckan finns det någon gud så var i helvete är han? 3 månader av livet har passerat med dig, du vet, du var den enda som någonsin har älskat mig. Jag försöker att glömma men det går inte så bra. Fuck allting som hände, det var ingenting att ha. Nu hatar jag kärlek, jag ska aldrig falla dit. För jag älskar dig på riktigt och du var mitt allt, mitt liv..''

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0