Att jag alltid ska lyckas falla för fel killar

.. Det är något jag tänkt på, för det händer mig jämt. Jag vill liksom inte ha någon som är bra för mig, utan alltid han som är på ett visst sätt. Jag gillar killar med respons & de som är lite uppkäftiga. För jag är själv sådan, och skulle aldrig klara av ett förhållande där killen hela tiden är för snäll, fråga mig inte varför men jag råkar va en sån tjej. Men grejen är den att jag råkar välja de som är otrogna och bra till en början men sedan blir allt mer konstiga. Det har nog med utseendet att göra, hur de är för jag faller så lätt för dem och jag vet faktiskt inte varför. Svensson killar är inget för mig, om man säger så. Frågan är om jag kommer släppa det om något år, hur länge jag kommer att ha den åsikten.

Killar med magrutor, muskler och allt vad det är, bland det bästa som finns, jag blir rent utav sagt alldeles intill mig när jag ser det. För det är så snyggt och man vill bara ha mer, mer & mer av det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0