Besökarna har sjunkit..

Så ge mig förslag på vad jag kan skriva om :$


Fick sluta en timme tidigare idag och det var skönt, men jag var kvar i skolan en stund med ganska många. Kom hem nyss och vet inte vad jag ska hitta på, funderar på att lägga mig framför tv'n med någon mysig film. Vaknade med sprängande huvudvärk imorse och det var inte speciellt kul, och det har fortfarande inte gått över.. Imorgon börjar vi kvart över nio, och det blir en väldigt lugn dag.. Vi ska tydligen städa och kolla på film! Dessutom såg vi klart Titanic idag, och självklart så satt jag, maja & vendela och grät.. Klarar inte av den sista delen av filmen. Usch, man blir framförallt deprimerad :o .. Men jag skriver lite senare, pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0