Det jag anser om..

KÄRLEK! Det är faktiskt något jag tycker är rätt intressant, om vad alla människor anser om det. Själv så är det otroligt viktigt för mig, men jag har tröttnat på den biten. Känns som om att man alltid blir sårad, och ni som varit med om liknande förstår vad jag menar. Jag har satsat för mycket på det, och sedan har det inte alls blivit som jag tänkt mig. 

Killar är ett riktigt mysterium, att många kan vara så himla känslokalla. För mig är det bara sjukt, hur man kan såra en människa så otroligt mycket. Säger inte att alla killar är så, för självklart finns det tjejer som är likadana. Men eftersom att jag träffat just sådanna människor så är det faktiskt rätt lätt för mig att säga. Men trots att man alltid säger att det inte kommer att komma någon ny, att man inte vill ha något med dem att göra så blir det  tvärtom. Hur många gånger har inte jag tänkt så, och några månader senare så är man sådär kär och flyger på rosa moln, haha inte riktigt men ungefär. Man vill alltid tro på ett föralltid, men det finns inte någonstans, hur mycket man än ber för det.

För mig är kärlek att vara lycklig med personen, att se den så speciell och att må riktigt bra med honom. Att man ska kunna vara sig själv, och att man kan prata om precis allt, vad det än gäller. Stå på varandras sidor oavsett, att ingen annan ska komma emellan dig, din pojkvän/flickvän. Utseende är verkligen inte allt, insidan finns också, och jag faller grymt lätt för killar med; charm, humor, hans leende & ögonen. Det bästa är att känna sig så omtyckt, att man faktiskt är medveten om att han finns där hela tiden. Att han inte bryr sig om någon annan, utan bara dig,dig & dig. Jag har börjat undra mer och mer, finns den perfekta killen?


Kommentarer
Postat av: sebbääää

"Jag faller grymt lätt för killar med; charm, humor, hans leende & ögonen", det där e ju jag

2009-12-09 @ 17:30:00
Postat av: Anonym

ja han finns men han e tyvär upptagen

2009-12-09 @ 20:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0