Du är det bästa jag har, lämna mig inte!

Godmorgon.. Orkade inte skriva igår, men jag gick iaf ut och träffade maja, sascha & robin. Först gick vi till tacobar och jag åt, sedan drog vi hem till robin. Världens finaste lägenhet & en otroligt söt liten katt som var vit och bara 15 veckor! Kom hem runt halvtolv och då satt jag vid datorn till någon gång över ett..

Vaknade för ungefär en timme sedan, har badat och klätt på mig halvt. Ska ut och träffa maja, sascha och anna senare men jag vet inte så mycket om det än. Det snöar ju igen, och det suuuuger ! även om det kan vara mysigt ibland. Nu ska jag iallafall äta frukost och göra färskpressad juice. Så vi hörs innan jag taggar ut senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0