Du är lika vacker som en ängel

Hello :)

Träffade maja iallafall, vi gick till macdonal's och åt lite. Sedan fick vi för oss att åka till Märsta så vi drog dit och träffade Sebbe. Först gick vi till ngn affär för att han skulle köpa olja till nåt. Sen var vi ute lite och gick senare  hem till honom, sedan ringde min mamma och va typ sjukt sur. Så jag och maja var tvugna att tagga tbx till söder. Sebbe följde med en bit på pendeltåget, och det är sjuukt långt dit och hem enligt mig. Jag kom hem sju och har inte gjort så mycket, åt nyss middag och ska nog gå och lägga mig snart. Imorgon måste jag ta itu med lite spanska och göra vårat hemprov i hemkunskapen. Pussar


En låt som stämmer helt sjukt mycket..
''Jag HATAR att jag älskar dig, jag älskar
att jag saknar dig. Jag hatar att jag saknar dig,
jag älskar att jag älskar dig''..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0