I was born to tell you I love you

Hallåj ;) Blev en lyckad dag iallafall, mötte upp sebbe och sofia. Sedan stack vi till ringen och träffade maja, sascha och anna. Jag fick tillbaka min mobil, och jag ska lämna in min andra på lagning antingen ''(idag''/imorgon) eller på måndag. Sedan gick vi till någon forexbank för att vi skulle växla annas pengar men det funkade inte så vi tog en promenad, haha. Ner till någon hamn, tror det va hammarbysjöstad. Fråga mig inte varför vi gick dit, det var de andra som fick för sig det. Sedan gick vi till någon park och drog runt anna för att hon inte skulle åka hem. Senare gick sofia så då var det bara vi andra kvar. Sedan blev både anna och jag skitsura pågrund av en viss anledning. Men vi lugnade iallafall ner oss, men jag är fortf otroligt sur på en person. Sedan gick vi iaf tillbaka till skanstull och sedan följde vi med anna till brommaplan där hon skulle ta bussen hem. Men vi fick vänta i 45 minuter innan den kom så vi gick till donken och satt och snacka och lite sådär. Jag kom hem runt halvåtta och gick då och hämtade pizza som min mamma hade beställt. Vid halvnio gick jag ut igen och mötte upp sascha & kevin och sedan gick vi hem t kevin och kollade på film. Det blev My bloody valentine! Den var faktiskt ganska bra.

Blev ett grymt långt inlägg :o länge sedan jag skrev sådär mycket om bara saker jag gjort. Ska nog ta och fixa mig för sängen snart, är trött och behöver plugga och lite sådär imorgon. Så det kan va bra att inte vara allt för trött. Hörs kanske om en stund, men antagligen imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0