Jag är förvirrad av mina känslor..

Hihi, näst sista dagen av skolan är avklarad. Imorgon börjar jag klockan tio och går som sagt till 11.30. Sedan är det JULLOV! Vet faktiskt inte vad jag ska göra fram till julafton så vi får väl se vad det kan komma upp för planer. Fick reda på att jag har VG i hemkunskap och det är jag grymt glad för, och jag hoppas iaf på helt okej betyg.. Även om jag har ett ig efter första terminen och det känns inte speciellt bra. Men jag ska jobba upp betygen nästa termin iallafall och ta skolan mycket mer på allvar. Oftast handlar det om lathet, eftersom att jag har så svårt att komma igång med pluggandet. Blir alltid distraherad av massa annat, så en rejäl skärpning ska det bli. Dessutom är nog det en av mina nyårslöften.

Shit va det snöat! Det är seriöst sjukt, usch på det alltså.. Ioförsig är det mysigt och fint men det är kallt och det gillar jag inte. Tre hela månader med mörka dagar, inte trevligt. Jag vill vakna med att solen lyser in genom fönstret och att man känner sommarvärmen. Eftersom att man alltid mår som bäst på sommaren..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0