Jag kan inte ha det såhär längre

.. Nej, det går inte. Min gräns har faktiskt nätt och jämnt gått nu, det är samma sak varenda gång. Du skyller all skit på mig, och det har du alltid gjort. Att du kan gå så långt, att säga att jag inte bryr mig, att jag har förändrats så jävla mycket och massa skit? Vet du hur ont det gör att höra heller?, helt seriöst jag orkar inte med fler bråk. Det bästa är kanske om vi inte pratar på ett tag, för vi båda verkar tydligen må skit av varandra så jag vet inte om det finns något vi längre.. Klart du betyder mycket för mig, det vet du men enligt dig så bryr jag mig inte längre? Jag tar illa upp när folk säger att jag förändras och så, eftersom att klagomål på min personlighet är bland det värsta jag vet. Jag är ledsen om jag blivit någon annan, men det är väl för att när någon sårar en grovt och är riktigt känslokall så kan man oftast bli densamma. Du säger att du trodde att jag skulle förändras till någon bättre?, men alla förändras. Det har även DU och tro mig det märks på tusen olika sätt.

På senaste tiden har våran vänskap varit fram och tillbaka hela tiden, det går inte en jävla vecka utan att vi tjafsar/bråkar. En liten grej blir till något skit stort? är det värt att slänga bort över ett halvårs vänskap bara sådär? För vi har ändå varit så himla tighta liksom, och jag kan säga sjukt mkt korkade grejer och jag menar det inte alltid. Men nu har jag all rätt att vara sur, för att jag får seriöst nog. DU säger att jag förstört våran vänskap? frågan är för mig, hur fan du kan säga så. Du är inte heller osyldig, för även du säger saker gång på gång. Du har tagit upp en grej som sårade mig sjukt mycket förut, och ändå så sa DU att det skulle lösa sig, osv. Nu gör du precis samma skit själv, det är inte okej för mig. Frågan är väl vad du vill, eftersom att du nu sagt att de ska bli skönt att flytta, att komma ifrån allting.. Jag är ledsen men jag vet faktiskt inte längre, om jag orkar lägga ner energi. Allt kanske blir bättre om vi inte ses hela tiden, att inte gå i samma skola kan vara en lösning men att smälta det du sagt. Kommer nog vara jävligt svårt för mig, och jag vet faktiskt inte hur lång tid det kommer att ta. Det är precis såhär jag tycker, och det är upp till dig nu, för om du inte tar mig så som jag är. Då finns det inget vi längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0