Kommer sakna dig sjukt mycket..

Hejhej ! Julia kom hem till mig vid kvart över ett, jag åt lunch, fixade mig osv. Sedan gick vi till donken och träffade edvin och pontus. Efter ett tag så mötte vi upp mia, amanda, fred, niklas, jonte och joar och de skulle åka pulka.. Men tråkiga som vi är så stod jag och julia och kollade på, det var så sjukt kallt och vi frös så mycket. Sedan fick jag iden att sova hos henne så nu är jag iallafall här i bergshamra. Vi ska snart äta hemgjord pizza och sedan ska vi kolla på film och äta chips och lite så. Revolution Road blev det med Kate Winslet och Leonardo Dicaprio så vi får väl se om den är lika bra som Titanic. kan hända att jag laddar upp ett videoinlägg där man ser när 2 sv de åker pulka, så sjukt kul.. Kanske hörs senare som sagt.. Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0