Sista dagen under 2009..

Aa, helt sjukt. Nu har ännu ett helt år gått, med både bråk, skratt och tårar. Det här året har varit det sämsta någonsin, förutom sommaren 09. Annars har det hänt en massa tråkigheter och skolan har varit jobbig. Men jag har minnen från det här året som jag aldrig någonsin kommer att glömma och det är dessutom vissa datum som jag minns. Men jag vill säga ett stort tack till alla mina vänner som i stort sätt gjort mitt år. Jag älskar er!

Under 2010 blir det skärpning, jag måste sköta skolan mycket bättre och inte vänta med läxor och sådant. Det är ett måste och jag har verkligen bestämt mig för det. Nyårslöften har jag inte funderat så mycket på, men några aningar i huvudet har jag, och får väl se om jag kommer att föja det.

Idag så  händer ganska mycket, om några timmar kommer till och början mormor och morfar hit, och jag vet inte så mycket mer. Ikväll så kommer några kompisar till mina föräldrar hit, och vi ska äta kinamat och lite sådär. Sedan ska jag tagga ut och träffa rätt många tror jag iaf. Sedan vid tolvslaget så går vi till slussen och kollar på fyrverkirierna.

Blev ett långt inlägg .. Men vi hörs sen iaf.


Över 2 år sedan nu ;o
jag & jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0