Tårar av glas rinner ner för min kind

Knaaaas ! Jag orkar inte plugga spanska, har försökt men jag förstår verkligen inte någonting. Eftersom att ingen verkar förstå hur sjukt mycket jag AVSKYR det. Hände inte så mycket i skolan idag, hade ju kör hela dagen så det var skönt, slapp lektioner. Allt känns konstigt, vet inte varför men ena dagen är jag toppen glad och andra känns allt .. usch! Jag är så förbannat skoltrött och ingen tycks förstå det heller, vill kunna sova ut på morgonen och bara ta det lugnt, känns som en evighet till lovet. Även fast det bara är lite mer än en vecka. Har inte så mycket mer att skriva, därför hörs vi om en stund.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0