That's what you get, when you let your heart win

Hello bitches! Ska börja blogga nu igen.. Eller iallafall försöka. Just nu är jag typ sjuk, gick hem från skolan idag pågrund av att jag hade skitont i huvudet. Kan vara sedan i måndags då jag va och såg Paramore med några, sov hos min kompis och vi kom inte hem förrän klockan ett. Men det va värt de, bland det bästa jag sett. Kom hem runt tio imorse och då gick jag och la mig i soffan, sov fram till klockan ett. Sedan gjorde jag lite lunch och kollade på tv, osv. Ska ta det lugnt ikväll, och vi får se om jag är hemma imorgon också, tänker inte vara sjuk på fredag liksom. Funkar inte att lägga upp bilder, och det gör mig skitsur, men jag snor alla bilder från Hannah så lägger jag upp alla senare. Vi hörs senare ikväll tror jag, pussar!

Paramore :$ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0