Tro mig, de är svårt att acceptera..

Skrev inget igår, därför att jag inte orkade. Skriver lite kortfattat ara, igår så kom vi till anna vid tre, gjorde middag till hennes föräldrar, gjorde ett skitfint pepparkakshus och sedan kollade vi på film. Vi hade tänkt dygna men jag orkade inte, så jag deckade vid halvtvå då anna pratade i telefon med sascha. Jag vaknade vid halvtolv och anna vid tolv, vi åt frukost och lite sådär, och hon har fått en lillasyster. Grattis Grattis!

Jag tog bussen hem vid fyra tiden, och var hemma innan sex. Satt vid datorn, och åt sedan middag vid halvåtta, det blev tacos, och det är ju alltid grymt gott. Jag taggade ut vid nio och mötte upp sascha, och sedan gick vi till donken och träffade mia, johanna, tuva, niklas & jonte. Så satt vi där en stund och sedan gick jag, tuva och mia till konsum och hon köpte chips. Sedan gick mia tillbaka till donken och sascha hade redan gått med två kompisar som kom dit. Så jag o tuva gick för att träffa de igen, och så var vi i en pulkabacke och åkte på en trasig pulka, och såklart ramlade jag när jag skulle försöka gå upp för skiten. Drog ner sascha också. Såg helt SJUKT ut ;o så typiskt mig!

Då är det julafton imorgon, sjukt.. Dessutom tvingas man till landet på fredag -.- fyfan va det SUGER! Så därför kommer jag be alla smsa med mig hela dagen, så att jag inte tråkar ihjäääl mig.


Tröttnar aldrig på den! Världens bästa jullåt!

Hörs imorgon. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul :D



/ http://lolad.se/

2009-12-24 @ 02:11:19
Postat av: Nathalie

2009-12-24 @ 12:27:17
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Taaack detsamma Jaqueline! :DD

2009-12-24 @ 12:27:33
URL: http://naho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0