We are one blood

Shit .. Klockan passerade ett innan jag kom hem. Blev iallafall en grymt lyckad kväll, åkte in till stan på dagen. Va inte direkt på humör då, men sedan blev jag självklart mycket gladare för att anna och maja alltid är så roliga att umgås med. Sedan åkte vi tillbaka in till söder och anna hade köpt en massa julklappar och lite så. Vi gick hem till maja och satt och snackade och lite sådär. Jag taggade hem och åt och bytte skor runt sex. Hade sommarskor vilket inte var så jätte smart eftersom att det började snöa. Åkte tbx till maja vid kvart över sju, köpte med mig lite godis och så. Sedan gick vi ut och hyrde film, och det blev Midsommar & Green Street Hooligans! Båda är riktigt bra faktiskt, och spec GSH för att handlingen är rätt udda, att tänka sig in i att folk slåss för ett lag och sedan kanske dör.. United har väl även sjukt mycket huliganer i riktiga livet också, så för mig är tanken skrämmande. Gråter alltid i slutet att filmen, så hemskt att Pete/Charlie dör.. Usch asså, ryser bara jag tänker på det. Killen är seriöst bland de snyggaste skådisarna jag sett.

Är helt sjukttrött och ska nog gå och lägga mig snart, har inga prov / läxor eller någonting så nu kan man bara njuta av att det snart är lov. Jag längtar mer än någonsin nu!








Godnatt och sov så gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0