Dålig uppdatering

Sorry för det men har inte orkat skriva. Kom hem tolv igår och jag frös så förbannat mycket. Hackade tänder osv, troligtvis någon grej efter sprutan som jag tog igår morse. Det gör sjukt ont nu och jag är jätte öm i armen och känner mig snurrig i huvudet. De flesta i min klass har fått feber, huvudvärk osv.. Ångrar seriöst lite att jag tog den :O men hellre det än att få svininfluensan. Så igår var jag halvt död hela dagen i skolan, orkade inte göra något knappt. Men gjorde iaf klart so frågorna och det var bra..

Idag ska jag ha ''släktmiddag'' här med lite folk. Skit tråkigt tyvärr -.- men kusinen och min syssling kommer och det gör att allt blir roligare, haha. Smiter säkert ut senare ikväll, inte tänker jag sitta hemma och dega. Men vi hörs senare. Pussar & kramar :)


Haha hittade den här bilden på facebook.. I maj nu under 2009 :O
Jag & Julia och jag minns att den dagen va såå varm x).


Kommentarer
Postat av: Julia

2009-11-07 @ 22:40:43
URL: http://ronyajulia.blogg.se/
Postat av: Julia

hahha, jäklar, kommer verkligen ihåg den dagen:D

2009-11-07 @ 22:41:51
URL: http://ronyajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0