Du är värd allt och så fruktansvärt mycket mer

Sliten? A det är jag, inte sovit speciellt mycket. vi sov ju hos maja igår, det va en rätt rolig kväll. Först mötte jag och julia upp maja och edvin. Pontus kom senare för att han var med en annan kompis och för att han skulle träna. Orkar inte berätta så jätte mycket men en lyckad kväll blev det iallafall och vi somnde runt.. Fyra (?) Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt, och ladda för imorgon.. Då det återgår från att slappa till att gå till skolan igen. Känns inte alls kul, men det är bara att stå ut. Det är ju bara sex veckor kvar och det är sjukt lite ;)

Förresten.. URSÄKTA men du som kommenterar och klagar på mina inlägg, snälla någon? Skaffa ett liv och läs inte min blogg om du ska komma med massa negativt. Sånt gör mig så förbannad så lägg ner med det. Dessutom så kan jag inte lägga in bilder, osv. För att min dator är fucked up -.-


Vi hörs senare. Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

thihihi hur gullig blogg som helst :)

2009-11-01 @ 18:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0