Jag vill minnas, vill aldrig glömma bort..

Tänker väldigt mycket. Har kommit underfund med att kärlek verkligen inte är något för mig. Har blivit sårad tillräckligt nu. Det gör så jävla ont varenda gång, men den här gången var det värst. Tror aldrig jag gråtit så otroligt mycket över en person förut. Allt påminner om dig, och om kvällarna så kommer de fram. Det är då jag minns allting som det vore igår. Dagen jag träffade dig första gången, hur snabbt vi kom så nära varandra. Din personlighet, ditt leende. Hela du var så perfekt för mig, aldrig trodde jag att det skulle sluta såhär. Tänker på dig dag som natt, vill glömma men ändå så vet jag att minnena finns kvar. Tiden med dig är det bästa jag kunnat få, aldrig har jag varit så otroligt kär i någon förut. Glädjen jag kände med dig är obeskrivlig, och om du bara kunde komma tillbaka. Din värme finns kvar inom mig, när jag ska sova så är det som att du ligger brevid mig och håller mig i handen. Men jag vänder mig om och inser att det var en ren inbillning. Ta mig tillbaka till den tiden, i somras. Innan skolan började, då allt var perfekt, livet lekte som aldrig förr. Jag vill inte gå vidare, och jag vill absolut inte släppa taget om dig. Men jag vet att de är de enda jag kan göra. Alla tjatar på mig att gå vidare, men hur ska jag kunna göra det? när jag fortfarande älskar dig mer än något annat. Att sitta och skriva de här, att jag kanske en dag får en minimal chans att visa dig hur jag känner, du borde förstå på ett eller annat sätt. Du är underbar, en helt otrolig kille som stärkt mitt självförtroende något enormt. Det värsta är att jag inte känner mig trygg någonstans längre, tanken av vad du gör nu.. Att du gått vidare, när jag står kvar på samma plats som från början. Jag vill tro på oss, jag vill vakna upp ur mardrömmen. Ställa allt till rätta, visa dig ett bättre jag. Förlåt för allt dumt som jag gjort, är så ytterst ledsen för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0