Blogg.se, knas?

Yes.. Kunde varken skriva igår kväll eller imorse. Det gick inte att logga in på varken blogg.se eller gå in på folks bloggar?! Snacka om att min dator är.. störd? :O

Idag hände det inte så mycket, var i skolan och på sista lektionen hade vi NO. Bytte plats och satte mig på ett ställe som jag trodde var smart, men nejnej. Där sitter edvin och jocke så jag satt och snackade med de hela lektionen, så det blev inget gjort. Så smart är jag i skolan liksom. När vi slutat halv fyra så gick jag och maja och åt lite, vi hade tänkt plugga men det blev inte av så jag har gjort det en stund.. Dags igen strax, för jag ska ha bra betyg i so som sagt! Men vi hörs senare.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0