Dålig uppdatering

Jo jag vet.. Men min dator hemma är helt cp. Nu har både telefon, tv och datorn pajat ihop pågrund av COM HEM. Så har ingen aning när vi får tillbaka allt de där, men jag kan ju hoppas på att det funkar när jag kommer hem..

Just nu sitter jag på MUK, och idag har jag varit i skolan och vi hade först sovmorgon så jag började 9:20. Hade även bara 2 lektioner, svenska & hemkunskap och sedan slutade vi 12:15. Så jag och maja tog bussen till bromma vid tjugo i ett för att vi skulle till annas skola i Stenhamra. Bussen från bromma gick halvtvå så vi var där innan två. Vi träffade anna och sedan så fick jag träffa min älskling, som jag inte träffat på nästan en vecka, och det kändes som evigheter. Självklart skulle jag träffa anthony också, så vi hängde med de en stund. Senare skulle hence till alvik så han var tvungen att dra hem.. Sedan tog vi bussen till Färentuna där anna bor och vi tog det lugnt först, och garvade åt allt möjligt, haha och jag vet inte vad. Vi fick iden att gå och äta så vi gick till grillen och beställde mat och sedan så gick vi hem till anna och åt. Vid sex tiden tog vi bussen hem och det roliga va att jag och maja fick springa för att vi kom iväg 5 minuter innan bussen skulle gå. Det tar ändå nästen två timmar hem så vi chillade galet på bussen. Sedan så var vi tilbaka på söder och jag och maja gick till muk direkt.

Blev ett sjukt långt inlägg nu men iallafall, jag hade massor att skriva. Vet inte när det blir uppdatering igen men vi hörs iallafall då.. Puss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0