Det är så logiskt alla fattar utom du..

Kom hem för 40 minuter sedan ungefär. Blev en rätt lugn kväll, gick först och hämtade busskortet från mamma på ett ställe. Sedan messade jag mia och gick till zinken och hon var där med alla nior, efter 10 minuter så kommer sascha och robin gående så jag gick till MUK med de istället. Jag var mest utanför med alla, men sedan så gick jag och mötte tuva och vi gick tbx dit igen. Vid halv elva skulle de flesta hem så jag mötte upp ronya och sara och vi gick och åt ''kvällsmåtid'' på macdonald's, haha. Ska slagga alldeles strax, är så sjukt trött och min sömn kan behövas nu.. Vi hörs imorgon bitti, godnatt ;)


Haha 8B, sveriges särklass ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0