Det blir bättre med tiden

Hallå.. Träffade nathalie vid ett, vi åkte till skanstull och åt lunch. Sedan fick jag extremt ont i magen och de där än en gång så vi åkte hem till mig. Tog det lugnt, pratade och lyssnade på musik. Nu på kvällen träffade jag tuva vid sju, och vi gick ''promenad'' och snackade om allt möjligt, sedan runt kvart över nio kom även felix ut. Vi gick och lämnade av tuva vid hennes port ungefär 10 och sedan så gick felix med mig hela vägen hem bara för att det hänt en grej. Tusen tack, du betyder mycket vännen! Annars så mår jag lite bättre nu, för att saker och ting börjar lösa sig lite smått. Det gör mig riktigt glad, dags att sova snart. Det kan behövas, men ah.. Skriver kanske senare eller imorgon, Kyssar


Haha snart ett år sedan..Tiden har gått fort, och vi båda
är nog väldigt förändrade nu.. Älskar dig julia !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0