Galen kväll

Godmorgon! Gissa om jag är glad liksom?, haha idag är jag på världens bästa humör. Konserten igår var OTROLIGT bra, det är nog bland det bästa jag någonsin sett.. Köpte en skit snygg t-shirt också så det var nice. Kom hem runt elva tiden, och konserten slutade halv.. Jag har redan duschat och klätt på mig, ska torka håret, sminka mig, äta frukost, osv. Idag har jag ont i halsen också för att jag skrek sjukt mycket, och det var ganska häftigt att se eftersom att hela globen var fullsatt :O 16 000 pers satt där inne! Men vi hörs efter skolan, pussar


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kan du inte ha mer bilder på dig och din pojkvän? :)

2009-10-12 @ 16:46:18
Postat av: Jaqueline

SV:

Haha de är ganska sjukt, har faktiskt inga bilder på oss än :p

2009-10-12 @ 16:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0