Jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Kom nyss hem från stan, fick med mig hem underkläder från H&M. Lite planer för ikväll iallafall, ska sova hos melinda med maja och julia. Kan behöva det eftersom att jag inte mått så bra.. Skulle åkt till anna idag men orkade inte för att allt skulle bli så fel, pågrund av vissa anledningar.. Så det får blir om ett tag istället.  Ska äta om ett tag och packa ner mina saker osv, sedan så kommer julia hit. Dessutom måste jag få min arm att bli bättre, annars kommer jag ärligt talat.. Jag vet inte vad. Men men nog om det. Tror inte jag skriver något mer ikväll så vi hörs ju självklart imorgon! Pussar på er alla ;)


''Jaqueline Hjärta Julia'' Minns du?


Kommentarer
Postat av: Julia

nååå:) självklart bästavän!<3

2009-10-28 @ 19:15:53
URL: http://ronyajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0