Kan inte glömma dig, fastän att jag har försökt

I'm back again! Japp det är jag, usch va trött jag är. Mötte iallafall upp maja runt halv två, och vi gick till götgatsbacken för att att hon skulle köpa något, hon bestämde sig iallafall för ett linne. Efter det så gick vi till Macdonald's och åt litegrann. Vi kom underfund med att vi skulle in på ringen som låg mittemot donken och jag gick iaf in på h&m och fick med mig en rätt långärmad tröja och ett grått linne. Senare så mötte vi upp Sascha&robin. Tog det rätt lugnt, vi gick till lidl och senare till donken för andra gången för att Robin skulle äta. Dessutom har det spöregnat i flera timmar så jag var sjukt blöt nu när jag kom hem. Bytte om till mjukisdress och tofflor. Blir bara en hemmakväll nu, skulle först till maja men jag orkar verkligen inte i de här vädret plus att jag känner mig grymt seg.

Vi hörs snart.. Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0