Saknar dig..

Då är jag tillbaka igen, efter att de fixat datorn här hemma. Äntligen säger jag bara!

Mår inte speciellt bra, har sjukt ont i magen och har haft det sedan igår, börjar tänka på om jag drabbats av någon typ av ångest. Får svårt att andas ibland också, och det är inte bra.. Dessutom tog det slut mellan mig och min pojkvän i torsdags, och det har hänt en massa annat.. Så inget gör sakerna bättre liksom. Men tänker inte vika ut mig för mycket här, för det är bara onödigt.

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men tror att jag ska åka in till stan och träffa Freddy och hans kompis.. Inte träffat honom på länge och jag saknar honom sjukt mycket. Behöver få tankarna på något annat också. Men vi hörs senare idag, pussar..


Behöver dig som allra mest nu..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0