You rock my world, you know you did..

Hallå på er.. Usch jag mår inte så bra, har ont i huvudet och mår illa, hoppas verkligen att det släpper tänker absolut inte bli sjuk nu..

Men iallafall i skolan var det en toppdag, garvat as mkt hela dagen för att vissa höll på och ja.. Tillexempel så bar VISSA iväg mig och va allmänt konstiga. Sa en massa skämt om mig, osv.. Det va en ganska vanlig dag som alltid, slutade tjugo över två, sjukt skönt.. Ska äta snart och senare ska jag kolla igenom matten litegrann. Vi har del B imorgon för att vi inte hann göra både a&b delen förra torsdagen. Det går säkert bra, får vi ju hoppas! Men jag skriver senare närjag troligtvis mår bättre, pussar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0