Din blick kan få mig att le, du&jag föralltid. Lova mig det..

Hej på er därute.. Trött som vanligt, och mitt humör va så himla upp och ner i skolan. Blev as irriterad för att vi fick sluta tidigare från våran A-TID och sedan så gick vi ner i matsalen. Men bara för att klockan var innan elva och vi egentligen hade lunch halvett så fick vi självklart inte äta -.-. Jag var döds hungrig också, men nejnej mat tanterna vägrade släppa in oss.. Blev skitsur och hade lust att gå fram till kärringen och slå till henne ;), haha jag är så normal. Jag vet..

Sista lektionen hade vi Elevens val, No/Matte. Satt brevid berzi och vi skulle plugga till NO-PROVET nästa vecka, men det gick sådär.. Satt istället och snackade, lyssnade på musik och smsade, duktigt?, jag vet! Snart måste jag plugga matte och imorgon har jag provet. Shit, är sjukt nervös.. Vill liksom inte få IG, och jag är inte duktig i mattematik :o. Men men våran lärare är så pass skön, och det enda han säger är att man ska ta det lugnt.. Jag var faktiskt sjuk första veckan i skolan så det är lite av min ursäkt varför jag ligger efter.. Vi hörs senare. Puss !


Jag älskar dig bästis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0