Tidigare uppdatering

Hej på er ;)!
Blev tidigare uppdatering iallafall, jag har pluggat matte i en halvtimme och fortsätter när jag ätit middag. Då ska jag även plugga spanska också.. Hm.. Idag i skolan så hade vi svenska, so, engelska, språk, lunch, matte & no.. Rätt många lektioner efter varandra i början på morgonen. Har faktiskt fått ganska mycket gjort förutom på matten där jag satt och halvt snackade med edvin & kevin hela lektionen.. Plus att vissa bara MÅSTE störa mig -.-. Idag blir det bara plugg och kan tänka mig att det blir det fram till torsdag, eftersom att det ska gå bra för mig i mattematiken. Kan hända att jag skriver om en stund igen. Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0