Tänka sig..

att jag vill ha - tillbaka sommaren 09
att min senaste kyss - var för någon månad sedan
att jag inte gillar - stressiga dagar
att jag har - några otroligt underbara vänner
att min första riktiga kyss - var för 3 år sedan
att jag avskyr när folk snackar - skit som de inte vet något om
att kärlek är - överskattat
att jag gillar att - sola&bada
att min msn - är fett ball
att jag alltid kommer att - älska musik
att jag är förälskad i - ingen faktiskt
att sist jag grät var - iförrgår
att min mobiltelefon är - sjukt awesome!
att inatt - har jag sovit gott
att när jag vaknar på morgonen - fixar jag mig
att innan jag går och lägger mig - brukar jag kolla tv
att idag har jag - varit i skolan
att jag just nu tänker på - vad jag ska göra
att i kväll ska jag - ta det lugnt
att i morgon ska jag - gå till skolan
att jag hoppas - på att slippa sakna vissa saker
att nu ska jag - kolla facebook


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0