23.26

Godkväll folket! Jag tittade förbi ronya några timmar förut idag. Dessutom va jag för lat att gå ut nu på kvällen, så jag har suttit framför tv'n och fixat min vägg lite. Jag har affischer över ungefär halva, och ska se till att fylla så mycket som möjligt av den med massa sådant. Det blir fin fint tycker jag, det ser liksom inte så tomt ut. Annars så mår jag riktigt bra, imorgon ska jag klippa mig och prata med min frisör.. Måste göra något åt mitt äckliga fula hår, haha asså det är så solblekt! I hate it. Jag är ganska uttråkad för tillfället, så ja.. Ska trixa lite mer med min vägg. Puss sålänge, och juste.. Jag lägger upp bilder på det när den är klar!


Kommentarer
Postat av: Evi

Njae ja vet inte. Lite snygg kanske. Elsa har bakat pepparkakor med honom xD I miss u. Om vi inte ses snart kommer jag... dö<33

2010-08-13 @ 01:12:27
URL: http://robertochrobban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0