-

Jag saknar dig ibland, det gör ont då och då. Det är länge sen nu, snart ett år. Du fanns alltid där för mig, förlåt för alla gånger som jag lämnade dig. Du och jag finns inte mer och jag är faktiskt sjukt ledsen över det. För dig är jag kanske glömd, men att ha dig vid min sida var som en dröm. Våran tid tillsammans kanske inte var den bästa, jag lät dig gå igenom mycket smärta. Du lös upp mitt liv på bästa sätt, satt alltid med mig när det kändes som värst. Försökte alltid få mig på bättre humör, du sa: Det ordnar sig, du vet att du överlever och inte dör. Tiden gör dig starkare. Medlidandet jag fick av dig gjorde mig nog starkare. Klart jag minns, kommer alltid komma ihåg. Hur du log mot mig, du stod ut nästan ett år. Tack för tiden, det känns som igår. Vi satt och prata och jag önskar nog att det var som då. Jag har gjort många fel, sårat dig mer och mer. Jag vill spola tillbaka tiden, då jag nog tog dig förgivet. Förlåt för det, inget var menat så och det hoppas jag att du förstår. Men det är försent nu jag vet, men jag kommer alltid att sakna dig i hemlighet. Du var min bästavän, jag saknar oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0