Nu ska jag börja .. IGEN!

Haha, sjukt.. Jag ska försöka blogga nu iallafall. Kom hem inatt från spanien, planet var två timmar försenat så det var verkligen inte kul. Det landade runt ett och jag var hemma klockan tre, och min säng var heelt underbar att sova i, åh så jag har längtat efter den! Jag har iallafall haft en bra vecka i Spanien, jättevarmt varje dag. Över 30 grader och jag åkte dit precis när Sverige fick dåligt väder, gissa om jag var glad..

Nu är jag brun och fin också, och denna dag går ut på att packa för imorgon åker jag till gotland! Ska vara där tills fredag med min kära vän maja, det kommer bli awesome. Bilder from spain kommer i ett annat inlägg. Puss sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0