Sommaren 2010

Tänkte skriva ner lite om sommaren som varit. Vet inte vad jag ska säga egentligen. Det har hänt jobbiga saker, men självklart bra saker också. Men det är liksom inget jag kommer minnas riktigt, isåfall skulle det vara kryssningen till estland och spanien resan. Men det är klart att det finns några tillfällen jag kommer att komma ihåg, att jag träffat många vänner som jag inte sett på länge och sådär men annars så ja.. Början av sommaren va sjukt awesome däremot, då njöt jag verkligen, men senare så nja. Då blev saker och ting inte riktigt som jag tänkt mig, och jag har gjort saker som jag ångrar nu. Men det går liksom inte att ändra. Trots allt vill jag tacka alla mina vänner för en fin sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0