The voice

Godmorgon! Jag bloggade inte mer igår men jag fick bråttom och när jag kom hem så var jag helt död. The voice var galet kul till en början, vi stod bland de längst fram och hoppade och skrek. Flo Rida va absolut bäst, och när han kom in på scen så blev alla helt tagna, folk skrek och ja, jag antar att det var honom alla hade väntat på. Efter festivalen så stannade jag kvar där med maja och anna. Vi gick in i mitten för att alla stod och dansade där, men plötsligt så fick jag dåligt med luft, kunde knappt andas och höll på och svimma. Så på något sätt så fick maja och anna fram mig till vakterna och de lyfte över mig till ''sjukhusstugan'' Det var så sjukt läskigt, jag skakade i hela kroppen och grät.. Men det är så typiskt mig liksom, haha alltid jag. Sedan kom iallafall mina föräldrar och hämtade mig, men trots det så var det en väldigt lyckad kväll. Ska fixa mig och så snart, puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0