Already broken already gone. Already know you moving on

Amen asså hallå där bloggen. Nä ja skoja men hur är det med er? Jo här sitter jag med huvudvärk, har haft det sen igår kväll.

I helgen har jag:

Fredag - fest på lidingö, de va riktigt tråkigt. Massa dryga människor och sådant, men hittade några sköna killar som va riktigt pratglada och härliga. De hade trots allt sina stunder men nja, ingenting mot förra helgen. Jag och ronya kom hem vid två, åt mackor och sedan gick vi och la oss.

Igår - Va jag hos ronya heladagen, vi gick hem till mig runt sex, freddy kom hit och sedan åt vi middag hos mig. Sen åkte vi till farsta, julia kom dit. Vi chillade lite hos pontus. Sen åkte vi till rådmansgatan men freddy åkte hem och där satt iallafall tessi och lizette på macdonald's. Sedan så åkte julia och ronya hem så jag va kvar där med dem, efter en stund kom felix, niklas och jonte. Å ja sen kom även jesper och ruben en stund, men de skulle vidare. Så ah, jag satt kvar där en stund med felix och dem och åkte sedan hem med de.

Älskar att jag har så fina vänner, när vissa är så pass dumma i huvudet. Människorna igår gjorde mig på så mycket bättre humör. För jag var ledsen pågrund av en människa, men nu är jag bara aslack och vänskapen men det personen är så över. Vill inte ha något med honom att göra :)


Kommentarer
Postat av: Im Freddy Biatch;P<3

Allt för dig hjärtat tro mig eran vänskap e slut och kommer inte upprepas(A)

2010-12-12 @ 15:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0