Året som gått

2010: Det har varit både ett dålig och ett bra år. Har lärt känna så otroligt mycket nya människor, konfimerade mig i maj vilket är bland det bästa och roligaste jag gjort. Dessutom har jag lärt mig leva på ett annat sätt nu under de sista månaderna, har börjat förstå att man bara lever en gång.

Men det har såklart varit jobbigt också, min morfar gick bort i mars i år. Vilket känns konstigt, det är ju ett tomrum i familjen. Men det har jag trots allt accepterat även om jag saknar honom.

Men jag ser fram emot 2011, med alla mina nära och kära. Dessutom vill jag tacka alla mina nya och gamla vänner som har gjort det här året, lyst upp mina dagar och gjort mig lyckligast i världen. Jag älskar er alla så otroligt mycket, och är så tacksam över att jag har er i mitt liv.

Nytt år, nya möjligheter redan imorgon faktiskt. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0