Dag 01 – Om mig

Ja som ni alla vet så heter jag jaqueline, bor i stockholm, jag är 15 år och går sista året på mariaskolan. På fritiden umgås jag med mina vänner, försöker gymma då och då. Lyssnar väldigt mycket på musik, mitt stora intresse ligger i att sjunga, jag tar inte sånglektioner eller något men jag funderar starkt på att gå musiklinje på gymnasiet. Sedan har jag en stor kärlek till popcensationen Justin Bieber, vilket de flesta märkt i mina inlägg på sista tiden. Hans musik har blivit en stor del av mitt liv, och den killen kan jag minsann inte beskriva med ord. Sedan finns det även ett band som jag har stor kärlek till och det är Bullet for my valentine, helt underbara de också. Dem har följt med mig sedan jag var 12. Nu vet ni liiite mer om mig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0