Romme / skadat ben

Haha ja som rubriken säger, igår var vi i Romme med åttor & nior. Allt gick skitbra tills jag ramlade och gjorde illa benet, från knäet upp till låret. Så jag kan knappt gå, så idag blev det ingen skola. Utan jag ska vara hos läkaren klockan halvtvå och sedan får jag väl se vad de säger. Sedan ska jag hem och plugga lite engelska för att vi har prov på torsdag, och halvfem börjar konformationen så jag ska se om jag kan ta mig upp till kyrkan på något sätt. Annars har jag träningsvärk i hela kroppen, men dt får man minsann leva med. Lägger upp lite bilder från igår, pussar











Haha bilderna på mig är hemska.. Men på ditresan när bilderna är tagna,
så var inte klockan mer än typ sju.. Så rätt trött är man väl :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0