1 januari 2010

Jadå är 2009 över, ett gott nytt år till er alla & hoppas de här året blir en av de bästa. Skrev inget inatt för att jag kom hem halvfyra och då var jag så otroligt trött. Det blev iallafall en lyckad kväll och vid tolvslaget när vi såg alla fyrverkirierna ! Helt sjukt fina just där vid slussen. Jag åt iallfall middag hemma med familjen och lite sådär, sedan tog jag bussen till maja vid kvart i nio. Hon hade lite folk hemma men jag var först av oss, sedan kom niklas, sascha, felix och julia. Så var vi hemma hos henne till ungefär kvart i elva och sedan gick vi till bergskruvan (en park) där killarna skulle smälla sina raketer. Vi kanske va där i 20 minuter och sedan kom även fred & john. Vid kvart över elva taggade vi till slussen, och det var helt SJUKT mycket folk. Dessutom skulle vi möta upp 10 st av saschas kompisar och de tog ett tag innan vi hittade varandra. När klockan slog tolv öppnade vi våran pommacflaska, haha! Efteråt så gick maja, julia och niklas hem till henne och jag följde med sascha och felix för att hämta våra fyrverkirier som vi hade gömt undan eftersom att man inte fick ha dem vid slussen. Vi kom iallafall hem till maja vid kvart över ett men då hade julia gått, sedan satt vi bara och snackade, åt godis, chips m.m tills halvfyra då jag och sascha gick hem. Ett lyckat sätt att börja det nya året på ;)

Idag ska jag packa eftersom att jag åker till Spanien imorgon, dessutom är jag riktigt trött så kommer inte att orka göra så mycket heller. Men vi hörs iallafall senare. Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0