Gästblogg; tessibooi

CHACHA!
Nu äre Teresa Tessi Casserblad @ facebook som skriver här:) a va ba tvungen. A iaf, idag så vaknade jag halv 1 av att min kära moder väckte mig och philippa, inte så intressant men japp. Vi fixade oss (FETT MKT IDOMIN O MASCARA OCH SÅNT DÄRA:D) sen tagga vi till philippa och solade på hennes fina tak. Sen kom emot (jaque) och sa hej. Fast ne. Vi chillade lite, sen tagga vi till downkeewn hihi;$ och jag åt lilla menyn §§§§. SenDrog philippa så jag och emot åkte hem till emot och ja nu sitter jag här och skriver och jaqueline smsar med en pöjk, hiwhiw(: Japp. Asså shiiiit, ni ska ba veta hur mkt jag hatar en kille. DH.... a nu fattar alla ba för det för vilken människa börjar på dh liksom? a. men haha. vem bryr sig han va så fittig mot mig så vem bryr sig (ey ey vem bryyr sig). Asså det va så jävla kul, för 3 år sen hatade jag och jaque (antagligen) varandra eftersom hon va största emot och jag va största fjortisen typ. Hängde på plattan gjorde vi båda två, jaque såklart på emotrappan och jag mitt i för ASSÅ DET VA STATUS. fast ne. Men nuuuu är vi liksom bffs hihihihihi;$$$$$ puss jaqueline love u honeybump<3

Iaf just nu i Jaques rum pågår en konversation typ.. :
J - "Åå jag är så jävla trött o.. orkar inte vara hör, känner mig fett risig"
T - *careface*
aww va söta vi är. gud vilket onödigt inlägg. jag hade kul. hihi. puss på er, (inte dhdhdhdhdhdh). Och för er som känner honom. KUL.

/tessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0