Är så otroligt trööött..

Hej på er!

Haft en rätt mysig kväll faktiskt.. Träffat folk som maja, sebbe, sascha, robin, theo, ruben, jeppe m.m. En massa folk iallafall, tänker inte rabbla upp alldeles för många för det blir tråkigt att läsa. Först så var vi i zinken, rullade runt lite där och mötte theo. Sedan åkte jag, han, maja och sebz till hägersten. Där lite folk var, kände bara några.. Jag kan inte slappna av när det är massa tjejer som sitter och stirrar på en, och kollar snett. Störde mig grymt mycket på det iallafall. Sedan gick några av oss därifrån och begav oss till tunnelbanan. Jag åkte med de andra till rådmansgatan där det skulle möta upp en annan kompis. Men jag och maja var tvungna att dra hem, så mycket mer än så blev det inte. Men det var ändå grymt skönt, så ja.. Men ska lägga mig snart så Godnatt! <3


HAHAHAHA så klockrent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0