Sommar sommar sommar!



Bilder från igår och idag. Maja har fler från igår på sin kamera så jag snor bilderna sedan. Tänkte berätta om vad jag gjort de här 2 dagarna. Min uppdatering har varit sämst.

I onsdags så.. Blev det picknick efter skolavslutningen med några. Sedan hem för både mig och maja. Vid sex åkte jag hem till henne, lämnade mina saker och vid sju så begav vi oss ut. Träffade julia, ronya, och aa tjejerna på bilden som ni ser. Det var kallt och äckligt så vi sju tjejer åkte hem till robin och våldgästade honom, han blev jätte glad, haha. Sedan så var julia & ronya kvar där medans de andra skulle hem och jag och maja åkte till slussen och mötte theo. Vi åkte till alvik, träffade andreas, jeppe, alvin, anton & någon mer på tunnelbanan. Sedan åkte vi till ett ställe som heter Solvik med nockebybanan. Det var sjukt fint där, och ungefär 100 - 200 pers. Innan tolv gav vi oss tillbaka till söder med sam, anton, andreas och alvin. Jag och maja åkte hem till henne och och sov, för vi var så trötta.

Igår så.. Var jag med maja, chillade hos henne på dagen. Åkte hem vid tre, sminkade mig och så. Sedan så möttes vi, åkte till rådmansgatan och åt middag. Sedan åkte vi ut till Solviken igen, vi ville se det under dagsljus, ännu finare såklart. I onsdags var det kolsvart, men det var trots allt fint ändå eftersom att vi såg lite. Sedan åkte vi snabbt hem till mig, hämtade tröjor. Mötte upp johanna & tuva för att maja skulle ha en grej av de. Sedan åkte vi till Odenplan där jeppe hade fest. Lite folk var där, vi kände nästan alla killar. Sedan var det några random tjejer där som ingen av oss tyckte om. Men hans pappa skulle komma hem så vi åkte till Telefonplan och tog bussen ut mot Älvsjö. För det var en stor grillfest där, massa folk. Men jag kände ingen, förutom alla de jag va med. Sedan så skulle jag och maja hem, vi gick fel så det slutad med att vi fick springa till bussen. Vi är så smidiga alltså..

Hörs imorgon. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0