Sommarlov imorgon!

Oh jaaaa.. Jag börjar 11.30, då vi ska samlas i klassrummet och lite så. Sedan ska folk sjunga, spela och så klockan halv ett. Sedan upp till klassrummet igen och då får vi våra betyg, och sen är det S O M M A R L O V!

På kvällen imorgon så ska jag och maja självklart fira, antingen till någon fest i bromma med lite folk. Annars så blir det till rålis där Tessi och Gaby och deras kompisar kommer befinna sig. Kommer säkert att bli skitkul. Men vi vet inte vad som händer än så länge. Så det bestämmer vi imorgon.

Dessutom ska jag upp nio imorgon bitti, tänkte bada och ja.. Tvätta håret, raka benen och ja allt sådant. Nu ikväll har jag fixat naglarna, eller snarare håller på. Jag är så JÄVLA glad & lycklig. Sommaren 2010 here we come!


Kommentarer
Postat av: Hanna

söt bild =)

2010-06-12 @ 11:27:33
URL: http://hannamajjas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0