Varit uppe till klockan sex imorse..

Ja som ni vet så sov maja här. Dessutom kom anton, fredrik och andreas hit mitt i natten. Anton och fredrik drog runt halvfyra, medans andreas var kvar här och sov till åtta. Sedan åkte han hem, jag och maja har sovit 5 timmar. Duktigt, aight?

Igår runt fem så mötte jag och maja Sara i fridhemsplan och sedan gick vi och åt, sen kom hennes kompisar och sedan åkte vi hem till Jesper i Odenplan. Där var redan massa söta killar, så vi umgicks med de, rökte vattenpipa, kollade på när de spelade tvspel. Haha. Sedan gick tjejerna kvart i nio så jag och maja var kvar där med theo, alvin, anton, sascha, robin, kevin, andreas, fredrik, polo. Det var helt sjukt nice, och jag och maja kom hem halvtolv tror jag, de andra åkte på fest hos någon tjej. Vi skulle baka sockerkaka när vi kom hem, det gick inte så bra, för den gick sönder, för vi trodde den va klar. Sjukt smidigt alltså. Sedan chillade vi galet här hemma hos mig, mycket nice.  Sedan kom så sagt de andra.

Alla bilder har kära maja, så jag snor de från henne som vanligt. Vi gör våfflor just nu, eller maja gör. Jag vågar inte, skulle säkert förstöra allt.. Aja vi hörs sen. Pussar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0