Finns alltid till hands för dig

Haha det blev ändrade planer igen, åkte in till tc & träffade nicole och hennes kompis och påväg dit så messade anna mig så jag träffade även henne och mattias. Efter en liten stund så gick nikkis kompis så då gick vi och kollade väska åt anna och självklart så hittade hon ingen.. Men aa det hände inte så mycket. Sedan åkte nicole vid kvart i fem så  var jag kvar i stan med anna & mattias. Snälla som vi är så åkte vi med honom några stationer och sedan åkte hon och jag tillbaka igen.

Sjuukt tråkigt inlägg, men jag har inte så mycket att skriva så aa.. Ska träffa Jennifer om ett tag tror jag, och sedan blir det filmkväll hos robin med maja, jennifer, sascha & marius (?) Dessutom är jag sämst på att lägga in bilder, så ska försöka skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0