I try to be perfect but nothing was worth it

Haha känner mig duktig, tränat en halvtimme nu på morgonen med att göra situps, osv. Som sagt så ska jag fixa min kropp tills i sommar när man går på stranden! Det är faktiskt vääldigt viktigt ju.. Har iallafall badat, haft ansiktsmask och lite sådär. Ska äta något vilket jag inte gjort än. Om några timmar ska jag åka hem till kusin och fira henne för att hon fyllde 3 i torsdags. Men hinner bara vara där någon timme, sedan blir det hem och klockan sju ska jag möta maja, pontus, nicklas, sascha, robin, jennifer och marius. Sedan blir det hem till robin och sen ska vi alla sova där. Kommer bli skitkul! Hinner nog skriva lite innan jag taggar ikväll. Kan hända att det blir lite bilder också på min söta kusin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0