Idiot

Du som skriver massa skit kan dra härifrån, ah okej? Inte mitt problem vad du tycker om mig, aight? Så snälla, kolla inte in min blogg för jag är inte intresserad av dina äckliga omogna kommentarer och du kan ju iallafall stå för vem du är. Patetiskt att folk orkar slösa sin tid på att skriva en massa skit.

Aja btw.. Jag ska packa ner saker tills imorgon eftersom att vi har simning och ska samlas 08:15 vid eriksdalsbadet. Jättekul verkligen, dessutom är jag trött som sagt så godnatt & pussar :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

SKit i iditoer! Du är

betydligt bättre än dom!

Pöss ♥

2010-03-16 @ 21:31:46
URL: http://naho.blogg.se/
Postat av: Andreas Årzén

Ja bry dig inte om dom, det kommer alltid finnas sådana personer över allt. :)



Hoppas du får en underbar Tisdag och en fortsatt bra vecka! Kramar, xoxo!

2010-03-16 @ 22:26:49
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0