Jag gjorde mycket skit men jag älskade dig

Jadå var man hemma igen, men iallafall så var Dante här tidigare ikväll och vi var på museum idag, och sedan gick vi till något cafe i gamla stan med min mamma & hans. Efter det så taggade vi hem till mig och Dante somnade i min säng, och jag förstår honom så! Haha.. Sedan åkte han hem, och jag åt middag och lite sådär, sedan tog jag bussen till wollmar och gick till muk och träffade maja & jennie. Sedan gick vi och mötte sascha, och efter det så blev det tbanan till slussen och sedan buss till sofiaskolan för att hämta ut robin. Sen åkte vi tillbaka till söder.

Jag är sjuukt glad eftersom att jag har SPOTIFY nu, efter att ha lånat min farfar's konto så fick jag ett eget, så det var ju toppen!

Bild från i onsdags då anna kom med häst & en liten söt vagn. Sjävklart ville jag & jennie sitta i den x)


Kommentarer
Postat av: Freddy:D<3

baxade min jacka-.- XD

2010-03-07 @ 14:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0