Kärlek på hög grad

Känns som jag inte skrivit om det på ett tag, så nu tänker jag tycka till om kärlek än en gång! Något som stör mig extremt mycket är när folk kommenterar vem man är tillsammans med, att personen är ful, osv. Liksom vafan är det för stil? bara för att vissa är så avundsjuka och inte kan få någon. Man ska väl få vara tillsammans med vem man vill, utan att folk ska tycka till förutom om det är någons ex för då är det inte okej. Blir förbannad bara jag tänker på båda delarna, och jag tror faktiskt att det är väldigt många därute som förstår och håller med mig om den saken. Jag avskyr det verkligen, ibland kan människor vara idioter när det gäller sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0